اخذ نماد اعتماد الکترونیک
نماد اعتماد 2 ستاره

اخذ نماد اعتماد الکترونیک

در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای اینترنتی و همچنین فروشگاه های آنلاین رونق بسیاری گرفته است.

این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که شرکت های بسیاری جهت حضور فعال در این عرصه و معرفی بهتر و بیشتر خود به مردم، علاوه بر فروشگاه و نمایشگاه محصولات خود، اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی و وب سایت نیز نموده اند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات لایکا (www.disto.ir) نیز با سابقه ای چندین ساله در این امر، اقدام به نوسازی وب سایت و تغییر چهره کامل ظاهر سایت نموده است تا با سلیقه امروزی مخاطبان خود سازگاری بیشتری داشته و خود را همگام با فناوری های روز جهان نشان دهد.

علاوه بر آن، این فروشگاه از جنبه اعتماد و جلب نظر کاربران خود نیز غافل نبوده و مدتی است که نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نشان ثبت وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی را کسب کرده است.

از آن جا که جلب اعتماد کامل بازدیدکننده و مراجعین به وب سایت همواره در اولویت اهداف این فروشگاه بوده است، این فروشگاه اینترنتی همچنین اقدام به ثبت مدارک جهت دریافت نماد در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نموده است.

نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره چیست؟

قابل ذکر است که اخذ نماد نشان دهنده سطح بالاتری از اعتماد و نیز کیفیت بیشتر و بهتر وب سایت بوده و سایت های فروشگاهی برتر ایران مانند “دیجی کالا” موفق به اخذ آن گشته اند.

اکنون مفتخریم به آگاهی کاربران عزیز برسانیم که فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری لایکا نیز موفق به دریافت  “نماد اعتماد الکترونیکی” شده است.

از این پس، کاربران و مراجعین محترم این وب سایت می توانند با اطمینان بسیار بیشتر و اعتمادی مستحکم تر، از خرید کالای با کیفیت و مورد نظر خود لذت ببرند.

گردانندگان فروشگاه اینترنتی لایکا همواره جلب نظر مراجعین و کسب اطمینان و اعتماد آن ها را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از این پس نیز در جهت پیشرفت روزافزون کیفیت محصولات و خدمات خود تلاش خواهند نمود.