امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل
امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل تجهیزات نقشه برداری و متر لیزری

امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل

امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل همان گونه که در صفحه نخست وب سایت درباره امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل مشخص است، این سایت موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و همچنین نماد ساماندهی فروشگاه های اینترنتی شده است.

نماد اعتماد الکترونیک چیست؟

در صورتی که با مفهوم این دو نماد آشنایی زیادی ندارید، لازم به توضیح است که نماد ساماندهی رسانه های دیجیتالی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی به وب سایت های ثبت شده ای تعلق خواهد گرفت که قوانین بسیار محکم و سختگیرانه دو وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی را رعایت نموده باشند.

از این رو شما می توانید به وب سایت هایی که دارای این دو نماد هستند، اطمینان کامل داشته باشید و با خیالی آسوده اقدام به سفارش و خرید آنلاین کنید.

همچنین یکی از مهمترین موضوعات تأثیرگذار در جلب رضایت مشتری هنگام خرید از وب سایت های اینترنتی، سرعت در تحویل دادن کالای خریداری شده می باشد.

به گونه ای که هرچه فرآیند تأیید سفارش تا ارسال کالا(ها)ی سفارش داده شده کمتر باشد، موفقیت بیشتری در کسب اعتماد و رضایت خریدار را به همراه خواهد داشت.

در فروشگاه اینترنتی disto.ir شما می توانید کالای مورد نظر خود را به راحتی جستجو نمایید.

آن را با سایر کالاهای مشابه مقایسه کرده و در نهایت، پس از بررسی لازم اقدام به سفارش نمایید.

توجه داشته باشید که سایر فروشگاه های اینترنتی کالاهای این شرکت را با هزینه های اضافه ای چون کمیسیون و مالیات و … ارائه می دهند و لذا قیمتی بالاتر از محصولات این فروشگاه دارند.

ولی شما می توانید محصولات اصل، با کیفیت و خوشنام این فروشگاه را با ارزانترین قیمت موجود تهیه فرمایید و خیالتان از بابت امنیت در پرداخت و سرعت در تحویل راحت باشد.

سرعت در تحویل کالای مشتری!

در مورد سرعت در تحویل کالا نیز شایان ذکر است این فروشگاه اینترنتی پس از تأیید سفارش کالا(ها)ی مورد نظر مشتری، در کمترین زمان ممکن و به سرعت اقدام به صدور فاکتور، بسته بندی محصول و آماده سازی برای تحویل آن می نماید.

اگر مشتری محترم ساکن شهر تهران بوده و یا آدرس محل تحویل کالا در شهر تهران قرار داشته باشد، در زمانی کمتر از 2 ساعت، سفارش مشتریان گرانقدر ما به دستشان خواهد رسید.

در صورتی که خریدار عزیز این فروشگاه ساکن شهرستان باشند و یا مقصد ایشان در جایی به غیر از شهر تهران باشد، محموله ایشان به باربری های مجاز و سریع السیر سپرده می شود تا کالا در سریع ترین زمان (معمولاً 24 تا 48 ساعت) و البته در سلامت کامل به دست مشتری برسد.

شعار و قانون بسیار قدیمی و البته اساسی این شرکت تعهد پس از فروش کالا بوده و در این راستا تمام تلاش پرسنل این فروشگاه در جهت جلب رضایت شما مشتری گرانقدر و عزیز متمرکز گردیده است.

گردانندگان فروشگاه اینترنتی لایکا همواره جلب نظر مراجعین و کسب اطمینان و اعتماد آن ها را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از این پس نیز در جهت پیشرفت روزافزون کیفیت محصولات و خدمات خود تلاش خواهند نمود.