فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری لایکا
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری لایکا

درود بر کاربران عزیز،

فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری لایکا ، متخصص در فروش تجهیزات نقشه برداری و اندازه گیری از سال 1387 به طور حرفه ای در امر فروش آنلاین تجهیزات نقشه برداری فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

در طول این سالیان با بهترین و سریع ترین خدمات فروش و پشتیبانی در خدمت متخصصین کشور عزیزمان ایران بوده است.

در راستای بهبود خدمات و پس از دریافت نظرات کاربران و مشتریان فروشگاه آنلاین، بر این شدیم که در طی یک پروژه منسجم وب سایت فروشگاهی خود را با سیستمی جدید و امکاناتی بیشتر در خور کاربران عزیزمان ارتقاء دهیم.

در طی این پروسه ما تصمیم گرفتیم با کاربران وب سایت در ارتباط نزدیک تر باشیم و نظرات و انتقادات این عزیزان را در طی مدت چندین ماه جمع آوری و جمع بندی کردیم.

بر پایه تصویر صحیحی از نظرات و نیازسنجی که ما از کاربران وب سایت فروشگاهی به دست آوردیم بر آن شدیم تا با انتخاب سیستم جدید فروشگاهی متناسب و انعطاف پذیری بالاتر اقدام به طراحی بخش های مختلف وب سایت www.disto.ir نمودیم.

در سیستم جدید فروشگاه اینترنتی لایکا علاوه بر معرفی کالاها نقشه برداری شما را در یافتن کالای مورد نیاز خود همراهی می کنیم.

همچنبن با استفاده از سیستم هوشمند وب سایت در بازدید های بعدی شما از وب سایت لیست کالا های مورد علاقه شما را نمایش می دهیم.

ما همچنین بخش اخبار فروشگاهی و مجله تکنولوژی را برای کاربران محترم در نظر گرفته ایم تا از جدید ترین اخبار روز نقشه برداری مطلع گردند و در کنار یک خرید خوب از اطلاعات بروز وب سایت ما بهره ببرند.

امروز مفتخریم که شروع به کار وب سایت جدید و رسمی تجهیزات نقشه برداری لایکا را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

امیدواریم که این تلاش ما باعث خشنودی شما عزیزان گردد و رضایت شما کاربران محترم را جلب نماید.

با سپاس

فروشگاه اینترنتی تجهیزات نقشه برداری لایکا